2013 m. lapkričio 7 d., ketvirtadienis

Tinginys su Oreo sausainiais



Šis skanumynas man primeną vaikystę. Kai mama jį gamindavo su "Gaidelis" sausainiais ir, kaip aš pasiemusi didžiulį medinį šaukštą kabindavau paruoštą masę iš puodo. Buvo skanu. Ir net labai. Tradicinis tinginys man pats pačiausias, bet ir kiti variantai tokie pat gardūs, kaip tarkim tinginys su varške, baltas tinginys, tinginys su šakočiu ar su džiovintais vaisiais, bei riešutais. O ši mintis brendo kelias dienas, nes buvau įsitikinusi, kad su Oreo sausainiais jis turi būti skanus ir neklydau, jis gardus, saldus ir žinoma sotus!


Nedideliam kiekiui reikės:
200 g Oreo sausainių
200 g sutirštinto pieno
50 g sviesto
50 g baltojo šokolado (nebutinai)

Oreo sausainius sulaužyti vidutinio dydžio gabalėliais. Dubenyje ištirpinti sviestą. Jam ištirpus supilti sutirštintą pieną, sudėti šokoladą ir viską kaitinti iki vientisos masės. Ištirpusią masę užpilti ant sausainių ir viską gerai išmaišyti, dėti į sviestiniu popieriumi ar maisto plėvele išklotą indą ar tiesiog dėti į maišelį ir suformuoti norimą formą. Leisti sustingti šaldytuve ar šaldiklyje.
Skanaus!


7 komentarai:

  1. Ačiū, Gabriele, skonis toks pat geras, kaip ir vaizdas :) :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaip man patinka tinginio interpretacijos įvairios, o pastaroji verta dėmesio - tikrai darysiu! Ir šiandien!!! Daugiau tokių:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Egle, ir man patinka įvairūs tinginiai, taigi ir šiuo likau nenusivylusi :)
    Labai lauksiu atsiliepimų ar patiko :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. o kur rasti tu oreo sausainiu ? :-)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveiki,aš pirkau Saldūs Majai parduotuvėje,taip pat būna didesnėse Maximose arba assorti.lt :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. aciu uz atsakyma :-)

    AtsakytiPanaikinti