2014 m. kovo 7 d., penktadienis

Virti varškėtukai su špinatais


Aš esu didelė Virtuvės Mitų Griovėjų gerbėja. Žavi jie mane savo nesudėtingais receptais, kartais atrodo nesuderinamais ingredientais ir žinoma nuostabiomis fotografijomis. Senokai buvau varčiusi Jų pačią pirmąją knygą, taigi vartydama atradau tiek super paprastų ir mano akims skanių receptų, kad eilėje laukia didžiulis sąrašas, kuris tikiuosi po truputį mažės. Šį kartą tai patys paprasčiausi varškėtukai, bet paskaninti špinatais jie ne tik įgavo gražios spalvos, bet ir kitokio, įdomesnio skonio. Pagal originalų receptą šiuos varškėčius taip pat reikėtų paskaninti ir šalavijais, bet šį kartą teko apsieiti be jų. 
Dabar mano galvoje kirba įvariausios mintys, kokiais priedais dar būtų galima pagardinti šį taip mėgiamą vaikystės patiekalą. Turiu keletą idėjų, taigi belieka įgyvendinti.


Reikės:
1 pakelis (180 g ) riebesnės varškės
1 kiaušinio
geros saujos šviežių špinatų lapelių
1 v.š.cukraus
1 1/2 stiklinės miltų
druskos

Į dubenį sudėti varškę, įmušti kiaušinį, suberti labai smulkiai pjaustytus špinatų lapelius. Viską labai gerai išmaišyti (aš šiek tiek viską patryniau su elektriniu trintuvu) su cukrumi ir beveik visais miltais. Ant likusiais miltais pabarstyto stalo užminkyti tešlą, iš jos suformuoti pailgas dešreles, bei supjaustyti mažais gabalėliais. 
Paruoštus varškėtukus virti pasūdytame vandenyje apie 5 - 7 minutes.
Patiekti su grietine, natūraliu jogūrtu ar mėgstamu padažu.
Skanaus!



4 komentarai:

  1. Turėtų būti skanu.
    Esu virusi dilgėlių virtinukus, tai patiko, laukiu, kada pradės dygti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai labai skanu :)
      Su dilgelėmis nieko niekada nesu gaminusi, o matyt reikėtų :)

      Panaikinti
    2. Išbandžiau ir aš! http://belgija.blogspot.be/2014/04/varsketukai-su-spinatais.html
      puikūs, labai patiko ir pakepinti ant keptuvės vėliau.

      Panaikinti
    3. Super!
      Pakepinti tikiu, kad dar skanesni :)

      Panaikinti